viernes, 15 de abril de 2011

TIMOFÓNICA

Parece que nadie se acuerda de los teléfonos a 20.000 pesetas o los 20 días de espera del servicio técnico de Telefónica cuando esta era pública. Ahora vuelven a brotar barbaridades como: pedir su nacionalización o que sea delito despedir al tener beneficios.

Y todo porque ha anunciado hoy que despedirá al 20% de su plantilla. Quizá es mejor hacer como Prisa.

Para acabar este post con algo más cómico: como hoy es el 122 aniversario del nacimiento de Charles Chaplin, Google le ha dedicado este vídeo, que no lo verán aquellos que durante este día no hayan entrado en el buscador (así que aquí lo dejo):


3 comentarios:

  1. É que ti non ve-la realidade tal e como realmente é, sometido como estás á tiranía dos mercados.

    No teu link, Attac xa nos comentan que Telefónica debe volver ás mans da "ciudadanía do Estado Español" para "para salvaguardar los intereses públicos y el bien general". É dicir, que aínda que ti non o soubeses, esa compañía que che facía esperar tres semanas para arranxarche a liña era túa nunha 40millonésimaparte :) E evidentemente, o ben xeral significa que os salarios deses 6000 traballadores e doutros 24000 sexan pagados por tódolos contribuíntes, sexan usuarios de Yoigo, de Telefónica ou ermitaños da montaña. E evidentemente, o seu "sobrecusto" e o seu "traballo ineficiente", como dirías ti, sería tamén repercutido en parte nos prezos, chegando a esa redistributiva e social cantidade de 20000 pesetas a terminal.

    Gracias por presentarnos alternativas económicas serias, inda que sexa nos teus links, porque o que ti escribes non ten pés nin cabeza. Explotador. Tirano. Capitalista.

    ResponderEliminar
  2. yo es que no acabo de pillar vuestro tonito, si es o no ironía tanto lo que escribe adrián como lo que escribe "pan con chourizo". ¿estais o no a favor de lo que hizo telefónica? contestad a eso y punto

    ResponderEliminar
  3. Encinar o di ben clariño: para despedir mellor que se teñan cartos (as pérdidas non levan a "despedidas", levan a cerrar negocios sen pagar ós despedidos).
    Logo parece que a cuestión está non no despido, senón en que se lle pague ó traballador o que se merece (por certo igual que ó directivo, que tamén é un traballador: o xusto, nin máis nin menos!).

    ResponderEliminar